Skitdag :(

Idag är ingen bra dag. Ska väl inte skriva då kanske men ja gör det iaf. Jag känner mig så ensam idag o vill verkligen att Johan ska komma hem NU!!!!!!! Han får fan inte åka bort mer nu. Ska han utomlands mer nu så ska jag med. 

Jag har så ont i kroppen idag o det är mindre kul. Höften mår inte heller så bra efter operationen. Men den smårtan går ju över det gör ju inte det andra. Hur kul är det att veta att man ska leva på värktabletter resten av livet? Nä det är inte kul men det hjälper fortfarande inte att gnälla. För det försvinner inte för det.

Nä nu ska ja sova så den här dagen försvinner.... Natti natti

Kommentarer
Postat av: Millan!

Hej Stumpan!

Du ska inte vara så negativ. Man behöver inte leva resten av livet med värktabletter. Det kan faktiskt gå över ju. =) Man får bara hoppas! Vet att det är svårt när man har ont, sitter ju själv där. Men jag hoppas varje dag att det ska försvinna. Man lever på hoppet!

Ha det så bra. Får väl höras snart innan jag "ploppar" ut! Kan väl säga att det känns som man kan göra det snart. ;o)

Var rädd om dig.

Puss & Kramiz.....

2009-03-12 @ 20:48:09
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Lottiz

Jobbigt med smärtan, men det finns ju andra knep mot smärtan en värktabletter, har du provat dessa? Massage, värme, avslappning, akupunktur, TENS mm. Finns lite olika saker att testa, kanske kan vara en kombination med läkemedlerna. Hur tar du läkemedlerna då? Om du tar dem regelbundet kanske du slipper genombrottssmärtan du får också? Läkemedel behöver inte vara så farligt, men jag vet att många är negativa till dessa, man tror man blir beroende t ex. Men jag kan säga att det är mycket, mycket farligare för kroppen att ha smärtgenombrott längre tid, det ger en större påverkan en läkemedlerna, dessutom tar den energi från dig och du blir både trött och mår sämre psykiskt. Skickar en stor kram och är det något är det bara att du ringer.

Kram

2009-03-13 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0