Ensam i mitt lilla hus :(

Igår åkte min sambo till Nice och ska va borta tills på torsdag:(
Det är så tråkigt när han åker och är ensam med lilla grodan!
Skönt att han har en underbar gudmor o hennes dotter som ställer
upp till 100%!!!!! Jag älskar er!

Idag har vi varit hos Anita o ätit riktigt god kycklinggryta! Hon hade bakat oxå!!
Så ja fick en påse med mig hem som jag ska mumsa i mig till cityakuten :)

Kewin sover äntligen. Inatt vaknade han kl 03:00 o tyckte att hans mamma skulle
leka med honom. Det är då man vill stoppa in dom i magen igen :) haha nä riktigt så illa
är det väl inte men man är ju inte så extremt pigg den tiden på dygnet. Men han har sovit riktigt dåligt idag.
Men nu får vi väl hoppas att han sover till 03-04 iaf.

Alltså när man sitter ensam kommer det väldigt många tankar i huvudet! Som tex vad är meningen med livet?
Finns det verkligen någon mening med mitt liv? Det är så jobbigt när det blir så. Sen kommer andra saker
upp oxå. Men ja orkar inte ta tag i det just nu.

På tal om ngt annat måste bara visa när min lilla groda äter katrinplommonpure!!!!!

Kewin äter katrinplommonpure helt själv :)

Charmigt värre eller va säger ni????

Nä nu är det dax för bullar o cola framför tv:n.

Ha en fortsatt trevlig kväll kram från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0