Äntligen Torsdag :)

Snart kommer Johan hem äntligen!!!! Saknar min "gubbe" ju.

Idag har vi varit varit akriva :) Först va vi på babysång i kyrkan det va såå mysigt sen va Kewin ute o gick med en kompis till mig. Då passade ja på att krypa upp i fåtöljen o läsa min bok. Det  va så underbart att bara sitta där o läsa i lugn o ro. Tack J det behövde ja verkligen.

Sen vart hem till Marika o käka raggmunk. Mums sååååå gott!  VI tog en sväng till Ö&B, Europris o Citygross jag o Marika. Kewin fick va hemma med Hanna. Eller dom va ute på promenad så han va nog inte så jobbig.


Nu sitter ja här med Kewin i knät o bara längtar tills han kommer hem. Han åkte från Arlande kl 22:20 Sen vet man ju aldrig hur det ser ut på vägen..... Här är det tydligen halt för dom har iaf varit ute o saltat.

Nä ska stänga av här nu ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0