Jag vill oxå!!!

Johan ringde nyss ifrån Nice! Dom sitter i bar överkropp o fikar i 20 graders värme o en annan sitter fullt påklädd inne o fryser...... Vi har ju iaf 1+grad. Det är såååååå orättvist att alla får åka utomlands haha nu låter ja som ett barn men men det är inget att göra åt. Ja är sååååå trött idag o vet inte hur ja ska orka med dagen. Men det löser sig väl det med.

Min prutt är inte ett dugg trött o vill leka hela tiden men idag orkar ja verkligen inte. Har iaf tvättat 2 maskiner det är ju alltid ngt. 

Kommentarer
Postat av: Jempa

Vill också ha värme. Vore jag du skulle jag ha kräft att få följa med:)

2009-03-10 @ 12:21:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0