Så va den här dagen slut.....

Idag har ja gjort ett fynd :) Va inne på citygross o skulle kolla på en ny babysitter åt grodan o dom hade 1 kvar. Men fanns inga priser eller nåt men till slut så fick ja den för 100:- Helt kanon!!!!!! Grodan gick sönder så det va ju inte så roligt.
Vi har varit på 6 månaders kontroll i dag oxå på bvc. Grodan väger nu 7670g och är 68,3cm lång...... Hjälp va fort det går alltså. Ja tyckte att det va igår som han kom....... Men inte då. Tiden går fort när man har roligt.


Bekymmer bekymmer bekymmer..................
Ursäkta mig men står det psykolog i min panna eller? NEJ det gör det inte. Kan inte vissa människor fatta att ja har tillräckligt med mig själv o min familj? NEJ tydligen inte. Alltså ja fattar inte om man nu mår så jävla dåligt så ta tag i livet då för fan. Nu är ja sur för ja orkar verkligen inte ta andras problem längre. Visst har gjort förr för att klara mig själv men nu fixar ja inte det längre.


Nu vill ja verkligen att JOhan ska komma hem. Vill inte va ensam mer. Ska nog gå ner till öppna imorrn så man får se lite folk o grodan kan få leka lite oxå. Eva Lena kommer nog oxå en stund på förmiddan.

Ska nog kanske sova nu men men  min groda har tydligen har börjat föredra tummen ist för nappen....... Oxå frustrerande...... Men väldigt gulligt :)



Kommentarer
Postat av: Lottiz

Har du en blogg vad roligt. Måste jag genast lägga till bland favoriterna så jag kan följa er, vi hörs ju så sällan.

Kram banan.

2009-03-11 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0